Zasady etykiety i savoir- vivre w biznesie /administracji publicznej

11.10.2023

Profesjonalny wizerunek i umiejetności interpersonalne w firmie, jak również w administracji publicznej to nie tylko wygląd i odpowiednie zachowanie, bardzo ważnym elemetem w dzisiejszym świecie są dobre maniery i znajomość zasad savoir vivre w biznesie.

W związku z rosnącą świadomością klientów, petentów, a przede wszystkim przełożonych zapraszamy na szkolenie warsztatowe mające na celu podniesienie wiedzy i umiejętności pozwalający w sposób profesjonalny i nienaganny zachować się w każdej sytuacji zawodowej.

Celem szkolenia jest  nabycie umiejętności bezkonfliktowych kontaktów służbowych; zwiększenie kompetencji w zakresie Savoir – vivre i zasad dobrych praktyk; wzrostu wiedzy i doświadczenia w zakresie komunikacji i autoprezentacji.

 

Tematyka szkolenia obejmuje m.in.:

Wizerunek pracownika jako składowa wizerunku firmy

- czym jest wizerunek osobisty;

- co składa się na wizerunek osobisty pracowni jak wizerunek pracownika przekłada się na wizerunek firmy

Podstawowe zasady Savoir – vivre w pracy

- rozmowy służbowe

- wypowiedź w dyskusji

- kulturalna odmowa, obrazy i przeprosiny

- zachowania w sytuacjach oficjalnych (pierwszeństwo, pozdrawianie, witanie i przedstawianie, tytułowanie, postawa wobec klientów)

- postawa wobec przełożonych i współpracowników.

Obsługa klientów uwzględniając zasady pozytywnej komunikacji

- czym jest komunikacja

- efektywność komunikacji

- dlaczego komunikacja bywa nieskuteczna, bariery komunikacyjne i sposoby ich pokonywania

- werbalne i niewerbalne środki wyrazu

- postawa wobec klienta

- trudny klient i sposoby radzenia sobie z nim

- sytuacje konfliktowe i niezręczne – sposoby radzenia sobie w sytuacjach trudnych.

Autoprezentacja

- co wpływa na wiarygodność

- jak sobie radzić w sytuacjach trudnych związanych ( stres, zakłopotanie )

- błędy których należy unikać

- autoprezentacja z elementami mowy ciała – działania z kamerą;

- tworzenie indywidualnego wizerunku – zadanie praktyczne

 

Czas trwania szkolenia: 6 godzin/ lub wg indywidualnych oczekiwań Zleceniodawcy

Cena szkolenia: 600 zł/ osoby. Cena uzależniona jest od liczby osób w grupie.

Przy większej liczbie kierowanych osób oferta cenowa przygotowywana jest indywidualnie dla konkretenego Zleceniodawcy.

Miejsce szkolenia: ZDZ Sosnowiec lub w siedzibie Zleceniodawcy

 

Korzyści płynące ze szkolenia:

  • zdobycie wiedzy dotyczące obowiązujacych zasad w kontaktach zawodowych
  • wypracowanie w sobie obowiązujacych zasad etykiety
  • umiejętność zapobiedania nieprzyjemnym sytuacjom w kontaktach klientem/petentem/przełożonym
  • umiejetność budowania pozytywnego wizerunku siebie i instytucji.

 

Absolwent kursu otrzymuje: Zaświadczenie o ukończeniu kursu na podstawie § 22 ust.3 i 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dn. 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 652).

 

Jesteś zainteresowany/a szkoleniem?

Serdecznie zapraszamy:

Centrum Kształcenia Zawodowego w Sosnowcu
ul. Sienkiewicza 25, 41-200 Sosnowiec
tel.: 32 266-61-66 lub 697-818-725
e-mail: sosnowiec@zdz.katowice.pl
www: www.kursy.sosnowiec.zdz.pl